Subscribe:

Pages

Friday, July 8, 2011

GIGANTIC CEREMONY 2011-IDUL ILMI


Bismillah walhamdulillah;Assalamualaikum w.b.t pembuka bicara untuk semua;syukur ke atas Rabbul Jalil pelancar segala madah di alam fana ini.Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w seorang insan agung yang menjadi 'hamba' sebenar kepada Allah s.w.t.Insan mulia yang senantiasa menjadi sandaran kita;insan yang kelak akan memberi syafaat kepada kita insya'Allah.

Insya'Allah pada kali ini penulis rasa semua pembaca-pembaca setia blog 5Akaun 2011 ni mesti tak sabar2 kan nak baca/tahu lebih lanjut tentang majlis idul ilmi yang diadakan pada 7 Julai 2011 iaitu hari Khamis yang lepas.Dan penulis ingin memohon maaf banyak2 kerana kesempatan waktu yang cuma sedikit melambatkan sedikit proses peng'update'an blog ini.

Baiklah,macam biasa;tiada gambar,tiadalah seri blog ini.kita mulakan dengan hari sebelum bermulanya majlis,iaitu hari persiapan..Jeng jeng jeng..



Okey,itu untuk hari persiapan,ada banyak lagi yang penulis nak tunjuk tapi nanti takut 'overload' pastu 'hang' komputer kalian pulak ye..Uke jom kita ke esok paginya...

7 Julai 2011 8.00 pagi (Sebelum kedatangan waris)


7 Julai 2011 9.00 pagi (dah mai pun para waris)


*pak guard Idul Ilmi
7 Julai 2011 9.30 pagi (Detik2 ketibaan Y.B Ustaz Haji Abdul Ghani)


Jom kita lihat pula wajah2 ceria waris dan anak2 cemerlang MMY/ex-MMY.


Majlis dimulakan dengan ucapan Timbalan Pemangku PIBG : Encik Mohd Nor Hasni


Kemudian majlis dilanjutkan pula dengan ucapan 'ringkas+padat' oleh Yang Berbahagia Ustaz Haji Abdul Ghani selaku pengerusi S.H.U.R.A.


Seterusnya majlis dihiburkan dengan halwa telinga oleh pasukan nasyid sekolah.Mantopp!!


Dan untuk terakhirnya..(rasa2 dah overload nie..) tunjuk la sikit gambaq penerima hadiah untuk SMRAMM,anugerah khas :D dan pelajar mithali..(sikit2 dah r)


Setakat ini saja artikel untuk kali ini..Minta maaf banyak2 pada sapa yang gambo dea tak terkeluar..nanti keluar la kot dalam Majalah Mumtaz 2011.. :D
Sekian,wabillahittaufiq wal hidayah wassalamualaikum w.b.t

p/s:video nanti penulis upload laen... :)

0 komen:

Post a Comment

tag
Photobucket