Subscribe:

Pages

Monday, May 30, 2011

16 MEI 2011 : HARI GURU MAKTAB MAHMUD YAN MERIAH

Bismillahirrahmanirrahim;Assalamualaikum w.b.t dan salam perjuangan untuk semua.Kali ini penulis berasa terpanggil untuk ke blogger.com bagi menaip artikel hari guru.Ini kerana hasil ketidak'active'an admin2 blog ninthgen yang lain..(pandai2 berasa la yer).


Baiklah,kali ini penulis ingin melaporkan tentang suasana hari guru yang berlangsung pada 16 Mei 2011 yang lalu.Otherwise dah lama tapi kira uke la kan...

Banner hari guru 2011

Sambutan hari guru pada tahun agak istimewa sikit berbanding tahun2 yang lain kerana dijalankan dalam dua acara..iaitu indoor dan outdoor.Sambutan bermula dengan acara outdoor dahulu..

Putera : Main bola,badminton.

Puteri : Congkak,ping pong,carrom,batu seremban.

Maaf,gambar yang diambil tidak dapat diupload...
Baiklah bagi acara indoor pula bermula tepat jam 11.45 pagi.

Bermula dengan acara kawad kaki oleh pelajar2 putera tingkatan 4(Beris mali..)




Seterusnya,para penonton dihidangkan dengan tayangan video Gimik Hari Guru 2011 (maaf,tiada kudrat bagi streamyx penulis untuk menguploadnya kini).

Usai video tersebut,muncullah dua orang juruhebah atas pentas...


Baiklah,lain2 acara melalui gambar..














Akhir kata tiada guna kita mengadakan sambutan hari guru..bagi hadiah la apa la..kalo kita x berusaha..bukan kata tak bagus tapi natijahnya..Hadiah yang paling besar buat guru2 kita adalah kejayaan buat mereka..Ayuh kita buktikan bahawa usaha mereka mendidik kita tidak sia2 dan hasilnya akan termeterai dengan kejayaan..


Selamat Hari Guru buat semua guru Maktab Mahmud Yan..yang kekal mahupun yang keluar..moga Allah memberkati kehidupan kalian..Ameen..


p/s:ada banyak video psal hari guru ni..nantilah penulis upload..uke Guys..??Assalamualaikum

0 komen:

Post a Comment

tag
Photobucket