Subscribe:

Pages

Thursday, April 14, 2011

Muhadharoh 2011 Gilang Gemilang

Assalamualaikum w.b.t and good behaviour from me whose actually didn't on the spot to write an article on the moment at this blog.But,as the critical of boringlessity(argh,susah nak eja) i push down my effort to jot down this article in order to fulfill my holiday free time....(habeh dah intro)

Baiklah,artikel kali ini saya/ana/aku/I bukan nak cakap orang putih...tapi,urmm..just nak inform pasal aktiviti/program/acara/agenda yang terjadi/berlaku/menjelma pada minggu lepas (hot weekend especially for the writer,huh!).

Terlebih dahulu,bersyukur ke hadrat Allah s.w.t kerana memberi kepada kami tulang 36 kerat nie..(kami kan 9 org,so..9x4=36) untuk bertungkus-lumus menjayakan program Muhadharoh yang dalam B.Melayu bermaksud...urmm....

p/s:sila manfaatkan kamus anda!



Program ini pada asalnya dirancang oleh ustaz-ustaz dan ustazah-ustazah untuk para pelajar mencungkilkan bakat mereka dalam beberapa acara yang dipertandingkan.Antaranya ialah الشـــعر , الخطــابة , فــن الخط , الــنشيد و الــحوار .


Program ini juga hampir 2 tahun tidak diadakan di Maktab Mahmud Yan dek kekurangan prasarana yang mencukupi dan kekangan masa yang padat.Tapi apa-apa pun,program ini berjaya mendapat sambutan yang hangat pada tahun ini,Alhamdulillah... (ada yang kata depa[para pserta] tu nak sijil saja..wallahua'lam).

Berikut adalah banner Muhadharoh ini...(100% copyright).


p/s:ada beberapa maklumat dalam bentuk point:

  1. Program ini asing putera dan puteri (senang kerja)
  2. Program ini terdapat sesi saringan bagi acara Nasyid dan Syair(sebab banyak peserta...) pada malam sebelum program bermula (bagi putera)
  3. Itu sahaja kot,kalau ada lagi bagitau laen...
  4. Oops,lupa nak bagitau..minta maaf banyak-banyak sebab tiada gambar semasa program ini..bukan tak ambil,tapi lupa nak copy..maklumlah semua nak balik awal...^^
Alhamdulillah limarratin sanian lillahi Ta'ala liquwwatina fi yukamilu hazal barnamij...
Sekian,Assalamualaikum...

0 komen:

Post a Comment

tag
Photobucket